AKTUALNOŚCI ZAJĘCIA BADAWCZO-EKSPERYMENTALNE Z FIZYKI
Zajęcia badawczo-eksperymentalne z fizyki
![](https://www.spmogielnica.pl/wp-content/uploads/bfi_thumb/IMG_20191108_114105869-39pbpxy409mx5n0e186s5m.jpg)
![](https://www.spmogielnica.pl/wp-content/uploads/bfi_thumb/IMG_20191108_114109358-39pbpyp920u1txhmcfapsa.jpg)
![](https://www.spmogielnica.pl/wp-content/uploads/bfi_thumb/IMG_20191108_114127174_BURST000_COVER_TOP-39pbpzge3s16i7yunmeney.jpg)
![](https://www.spmogielnica.pl/wp-content/uploads/bfi_thumb/IMG_20191108_114131801-39pbq07j5j8b6ig2ytil1m.jpg)
![](https://www.spmogielnica.pl/wp-content/uploads/bfi_thumb/IMG_20191108_114136437-39pbq0yo7affusxba0mioa.jpg)
![](https://www.spmogielnica.pl/wp-content/uploads/bfi_thumb/IMG_20191108_114147707-39pbq1uc3c5rb55ez2x3wq.jpg)
![](https://www.spmogielnica.pl/wp-content/uploads/bfi_thumb/IMG_20191108_114154203-39pbq2lh53cvzfmnaa11je.jpg)
![](https://www.spmogielnica.pl/wp-content/uploads/bfi_thumb/IMG_20191108_114159073-39pbq3h51537fruqzcbmru.jpg)
![](https://www.spmogielnica.pl/wp-content/uploads/bfi_thumb/IMG_20191108_115706801-39pbq4uwacya0b2c7vcufe.jpg)
![](https://www.spmogielnica.pl/wp-content/uploads/bfi_thumb/IMG_20191108_115712795-39pbq5hihtm7wjsp57a4ga.jpg)
![](https://www.spmogielnica.pl/wp-content/uploads/bfi_thumb/IMG_20191108_120422911-39pbq6zslc0h94r5rlhzpm.jpg)
![](https://www.spmogielnica.pl/wp-content/uploads/bfi_thumb/IMG_20191108_120535018-39pbq7qxn37lxf8e2slxca.jpg)
![](https://www.spmogielnica.pl/wp-content/uploads/bfi_thumb/IMG_20191108_120540357-39pbq8mlj4xxdrghruwikq.jpg)
![](https://www.spmogielnica.pl/wp-content/uploads/bfi_thumb/IMG_20191108_121510491-39pbqa0cscszyao30dxq8a.jpg)
Zajęcia badawczo-eksperymentalne z fizyki
To zajęcia o charakterze badawczym, laboratoryjnym, dające namiastkę pracy badacza-naukowca, przybliżają uczniom proste metody badawcze, zapoznają je „od kuchni” z podstawami fizyki, a także utrwalają umiejętności, które pozwolą im brać aktywny udział w zajęciach lekcyjnych i pozalekcyjnych. Samodzielne wykonanie prostych doświadczeń, określenie ich wyników i sformułowanie wniosków pozwala na zainteresowanie uczniów przebiegiem zajęć, umożliwia angażowanie w proces poznawczy wszystkich zmysłów, co ułatwia zrozumienie i zapamiętanie zagadnień. Charakter zajęć wymaga przestrzegania zasad bezpieczeństwa oraz efektywnej współpracy w grupach.